Reivindiquem la reobertura en horari complet del Punt d’Atenció Continuada del CAP de Xerta

El nostre sindicat considera que actualment no es compleixen els principis d’equitat, accessibilitat i equilibri territorial per a l’atenció urgent Els delegats i delegades de la UGT –sindicat majoritari- a la Junta de Personal d’Atenció Primària de Terres de l’Ebre de l’Institut Català de la Salut reivindiquen una vegada més la reobertura del Punt d’Atenció Continuada del CAP de Xerta, Continua llegint

El Sindicat d’Infermeria de la UGT de Catalunya considera insuficient el Reial Decret de prescripció infermera

Dilluns es va publicar al BOE el Reial Decret de prescripció infermera, que regula la dispensació de medicaments per part d’infermers i infermeres. A partir d’ara, aquests professionals

Els sindicats de la sanitat concertada convoquen una concentració davant de Salut pel bloqueig del Conveni SISCAT

Els treballadors i les treballadores del sector sanitari concertat diuen prou al manteniment de les retallades salarials, a la contractació en precari i a l’increment de la pressió assistencial per la disminució constant de personal