El Sindicat d’Infermeria de la UGT de Catalunya considera insuficient el Reial Decret de prescripció infermera

Dilluns es va publicar al BOE el Reial Decret de prescripció infermera, que regula la dispensació de medicaments per part d’infermers i infermeres. A partir d’ara, aquests professionals

Els sindicats de la sanitat concertada convoquen una concentració davant de Salut pel bloqueig del Conveni SISCAT

Els treballadors i les treballadores del sector sanitari concertat diuen prou al manteniment de les retallades salarials, a la contractació en precari i a l’increment de la pressió assistencial per la disminució constant de personal

Marxa per la dignitat a l’Hospital de Sant Joan de Dèu

Aquest dissabte, 9 de juny, els treballadors i les treballadores de l’Hospital Sant Joan de Déu es manifestaran contra la decisió de la direcció de mantenir les seves condicions retallades durant la crisi

Jornada sobre prevenció de riscos laborals i noves tecnologies a l’àmbit sanitari

Demà al matí a l’Hospital del Mar de Barcelona La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya organitza demà dimarts, 6 de febrer, la jornada “Prevenció de riscos laborals i noves tecnologies a l’àmbit sanitari”. La matinal tindrà lloc a la Sala Josep Marull de l’Hospital del Mar de Barcelona de 9 a 14 Continua llegint