Denunciem la situació límit del personal sanitari

La Secretaria de Sanitat de la UGT de Catalunya ha registrat aquest matí una carta dirigida a la consellera de Salut, Alba Vergés, i al secretari general del Departament de Salut, Marc Ramentol, per denunciar la situació límit que viu el personal sanitari davant aquesta segona onada de la pandèmia.

Sense cap avenç en el conflicte del Sector del Transport Sanitari

Demà farà una setmana de l’inici de la vaga indefinida convocada per la UGT, CCOO, USOC i SINDI-CAT al sector del transport sanitari, a la que estan cridats uns 5.500 treballadors i treballadores del transport sanitari urgent i no urgent, i el col·lectiu segueix patint el menysteniment i la indiferència del CatSalut i el SEM.

La UGT denuncia que el departament de salut oblida les i els professionals de la sanitat privada

Hem sol·licitat una reunió amb la consellera Vergés per demanar-li que faci marxa enrere en aquest greuge cap als i les professionals que han estat en primera línia de la pandèmia

La UGT convoca concentracions davant els centres sanitaris per denunciar el classisme de les compensacions econòmiques del Govern per al personal del sistema públic de salut

La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya convoca totes i tots els professionals de l’àmbit sanitari a manifestar-se aquest dilluns, 15 de juny, a les 12 hores, davant dels seus centres de treball per denunciar el classisme del sistema de compensació econòmica a les i els professionals del sistema púlbic de salut. La manera que el Departament Continua llegint