truetaLa UGT Comarques Gironines reclama un pla estratègic sanitari que defineixi el futur del nou Trueta com a hospital de referència i que tingui en compte l’activitat de segon i tercer nivell

Hospital del Mar , font: WikimediaEl comitè d’empresa del Parc Salut Mar denuncia la manca de personal en urgències i obstetrícia, situació que s’agreujarà amb l’ampliació d’espai d’aquests serveis

Calculen, a la baixa, un dèficit que oscil·la entre un 25% en el personal mèdic i d’infermeria i gairebé un 50% en tècnics auxiliars d’infermeria, portalliteres, administratius, etc. A continuació teniu la carta que el Comitè d’Empresa del Parc de Salut Mar ha fet arribar al Consell Rector i a la Direcció del hospital per denunciar la manca estructural de Continua llegint

sanitat-portLa UGT de Terres de l’Ebre exigeix al conseller de salut informació sobre la nova xarxa hospitalària anunciada a la premsa

El secretari general de la UGT de Terres de l’Ebre, Valentí Marin, ha fet arribar una carta al conseller de Salut, Antoni Comín, retraient-li la manera com ha anunciat la recuperació de la gestió dels centres hospitalaris al territori. El passat 1 de febrer, en una visita al territori, el conseller va declarar a la premsa que “s’està treballant en Continua llegint

sanitat-portLa UGT de Catalunya proposa la creació d’un Pacte Nacional pels Serveis Públics per tal de blindar l’estat del benestar

El nostre sindicat exigeix al Govern la convocatòria urgent d’una mesa de negociació per revertir les retallades als empleats públics, tot complint amb la resolució del Parlament de fa un any La UGT de Catalunya proposarà als grups parlamentaris catalans i a la resta de sindicats la creació d’un Pacte Nacional pels Serveis Públics que abordi quin ha de ser Continua llegint

sanitat-portLa UGT creu que la sanitat catalana no es mereix un conseller que culpabilitza els seus professionals del col·lapse d’urgències

Si hi ha pacients als passadissos d’urgències és per la manca de recursos humans, no per decisió del personal d’infermeria Davant les declaracions del conseller Toni Comin, que sostenia ahir en una entrevista a El Periódico  que “la permanència dels malalts al passadís respon a la decisió de la infermera, que vol tenir el pacient a la vista”, des de Continua llegint