Concentració de les i els professionals de la sanitat privada per reclamar que se’ls equipari als de la sanitat pública

La UGT de Catalunya convoca per al proper dimecres, 16 de desembre, una concentració dels treballadors i les treballadores de la sanitat privada per reclamar que es reprenguin les negociacions del conveni col·lectiu

El sector del transport sanitari de Catalunya arriba divendres als 50 dies de vaga indefinida

Aquest divendres farà 50 dies que el sector del transport sanitari de Catalunya va iniciar la vaga indefinida. Ens sembla incomprensible que el Govern no sigui capaç de seure a negociar i que no apliqui mesures correctores per evitar l’abús a què les empreses privades sotmeten les plantilles.

La plantilla de l’Hospital El Pilar-Quironsalud inicia mobilitzacions per denunciar les condicions laborals i les càrregues de feina

Els treballadors de l’Hospital El Pilar-Quironsalud de Barcelona inicien aquest dimecres 25 de novembre una sèrie de mobilitzacions per denunciar les precàries condicions laborals i de càrregues de treball que pateix la sanitat privada en comparació a la sanitat pública i concertada, una situació actualment agreujada per la pandèmia provocada per la COVID-19.

La UGT demana a Salut que rectifiqui immediatament el nou protocol que determina que els professionals sanitaris en contacte estret amb un cas positiu de Covid-19 no han de fer la quarentena

Des de l’inici de la pandèmia, la UGT ha traslladat al Departament de Salut les innumerables queixes de les i els professionals de l’àmbit sanitari respecte les condicions en què havien i han de dur a terme la seva actuació professional.