Reclamem que l’atorgament de la Medalla d’Honor al personal sanitari vagi acompanyada de la retirada de les retallades i la millora de les condicions laborals i retributives

A través dels mitjans de comunicació hem conegut que el Parlament de Catalunya lliurarà la Medalla d’Honor en categoria d’or a les i els professionals sanitaris. La cambra catalana vol reconèixer la feina feta a la primera línia de la lluita contra la pandèmia de coronavirus.

FeSP – UGT de Catalunya demana la continuïtat i l’estabilització contractual del conjunt de professionals que s’han incorporat al sistema públic de salut durant aquests dies

La Secretaria de Sanitat de la Federació d’Empleades i Empleats dels Serveis Públics de la UGT de Catalunya ha adreçat una carta a la consellera de Salut, Alba Vergès, per demanar-li la continuïtat i l’estabilització contractual del conjunt de professionals que s’han incorporat al sistema públic de salut durant aquest dies.

L’Hospital de Granollers, centre de referència al Vallès oriental per a la Covid-19, no té previst pagar enguany cap incentiu salarial

La secció sindical de la UGT a l’Hospital de Granollers denuncia que, tot i l’esforç evident que està duent a terme el personal sanitari de l’Hospital de Granollers la direcció probablement no els pagarà enguany la paga d’objectius.