Jornada sobre prevenció de riscos laborals i noves tecnologies a l’àmbit sanitari

Demà al matí a l’Hospital del Mar de Barcelona La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya organitza demà dimarts, 6 de febrer, la jornada “Prevenció de riscos laborals i noves tecnologies a l’àmbit sanitari”. La matinal tindrà lloc a la Sala Josep Marull de l’Hospital del Mar de Barcelona de 9 a 14 Continua llegint

La UGT de Catalunya s’afegeix a la convocatòria de Marea Blanca Catalunya i CAS ‘Les llistes d’espera maten!’

La Marea Blanca Catalunya i la Coordinadora Antiprivatització de la Sanitat (CAS) han convocat per al proper dijous, 25 de gener, diverses concentracions de protesta contra els retards a les llistes d’espera, sota el lema “Les llistes d’espera maten!”. La Federació d’Empleats i Empleades dels Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya s’hi suma a la convocatòria i anima Continua llegint

Primera jornada del Sindicat Professional d’Infermeria de la UGT: “Visualitzem la infermeria del segle XXI”

El Sindicat Professional d’Infermeria de la UGT de Catalunya organitza el proper 16 de maig la seva primera jornada, sota el títol “Visualitzem la infermeria del segle XXI”, que tindrà lloc a la Sala d’Actes del sindicat a la seu de la Rambla de Santa Mónica 10 de Barcelona. Proposem aquesta jornada com a una introducció de la tecnologia, una Continua llegint

S’obre la mesa de negociació del conveni de la sanitat concertada

Ens han comunicat oficialment que ja està conformada la majoria plena per constituir i obrir la mesa de negociació del Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut. La convocatòria és el proper dia 21de novembre. Fa un any que es va obrir Continua llegint

Ens oposem a l’avantprojecte de fórmules de gestió de l’assistència sanitària

La  UGT de Catalunya ha demanat al conseller de Sanitat, Antoni Comin, la retirada del “l’avantprojecte de llei de fórmules de gestió de l’assistència sanitària amb càrrec a fons públics”. Per al nostre sindicat, el text presentat representa la continuïtat de la fragmentació de la sanitat catalana.