La UGT i CCOO convoquem vaga de neteja als centres hospitalaris de Catalunya el proper 30 d’abril

L’assemblea conjunta de delegades i delegats de la UGT i CCOO al sector de la neteja dels centres hospitalaris, celebrada ahir dilluns, ha acordat convocar vaga per al proper divendres 30 d’abril, amb afectació en tots els centres hospitalaris de Catalunya. L’aturada serà d’una hora per torn i anirà acompanyada de concentracions i manifestacions en tots els centres.  Les Continua llegint

Concentració de les i els professionals de la sanitat privada per reclamar que se’ls equipari als de la sanitat pública

La UGT de Catalunya convoca per al proper dimecres, 16 de desembre, una concentració dels treballadors i les treballadores de la sanitat privada per reclamar que es reprenguin les negociacions del conveni col·lectiu

El sector del transport sanitari de Catalunya arriba divendres als 50 dies de vaga indefinida

Aquest divendres farà 50 dies que el sector del transport sanitari de Catalunya va iniciar la vaga indefinida. Ens sembla incomprensible que el Govern no sigui capaç de seure a negociar i que no apliqui mesures correctores per evitar l’abús a què les empreses privades sotmeten les plantilles.

La plantilla de l’Hospital El Pilar-Quironsalud inicia mobilitzacions per denunciar les condicions laborals i les càrregues de feina

Els treballadors de l’Hospital El Pilar-Quironsalud de Barcelona inicien aquest dimecres 25 de novembre una sèrie de mobilitzacions per denunciar les precàries condicions laborals i de càrregues de treball que pateix la sanitat privada en comparació a la sanitat pública i concertada, una situació actualment agreujada per la pandèmia provocada per la COVID-19.