metgesLa UGT denuncia l’Hospital de Granollers davant la Inspecció de Treball per l’elevada precarietat laboral

Un de cada tres contractes a l’hospital és de jornada parcial i d’aquests la majoria són també amb jornada variable. La UGT de Catalunya ha denunciat l’Hospital de Granollers davant la Inspecció de Treball per l’elevada precarietat laboral al centre, amb un clar abús per part de la direcció de la Continua llegint

vigilancia-saludValorem positivament la Llei d’Universalització de l’assistència sanitària aprovada avui pel Parlament

Hospital-Mar-BarcelonaEl Comitè d’empresa de l’Hospital del Mar denuncia que sense més llits d’hospitalització i més professionals, les noves urgències continuaran igual de col·lapsades

Actualment l’espera per ser atès a urgències és de mitjana d’entre 3 i 4 hores, i l’espera per ser ingressat és de 2 dies, tot i que ha arribat a ser de 3 i 4 dies El comitè d’empresa de l’Hospital del Mar ha denunciat avui que les noves urgències que s’han inaugurat ja estan col·lapsades i no serviran de Continua llegint

metgeLa UGT de Catalunya organitza les III Jornades de Tècnics en Cures Auxiliars d’Infermeria (TCAI)

La Federació de Serveis Públics (FeSP) de la UGT de Catalunya organitza el proper dijous, 1 de juny, a l’Hospital General de Granollers les III Jornades TCAI (Tècnics en cures auxiliars d’infermeria). Els i les TCAIS són una peça fonamental en les cures del malalt, en el seu suport emocional i en la millora de la seva qualitat vital, i Continua llegint

truetaLa UGT Comarques Gironines reclama un pla estratègic sanitari que defineixi el futur del nou Trueta com a hospital de referència i que tingui en compte l’activitat de segon i tercer nivell