La justícia condemna les patronals sanitàries per vulneració del dret de llibertat sindical

El TSJC ha donat la raó a la UGT en la demanda interposada pel nostre sindicat en tutela de drets fonamentals que es va presentar contra la Unió Catalana d’Hospitals (UCH), el Consorci Associació Patronal Sanitària i Social (CAPSS), l’Associació Catalana d’Entitats de la Salut (ACES), el Sindicat de Metges de Catalunya (SMC) i el Comitè de Vaga.

Reivindiquem la reobertura en horari complet del Punt d’Atenció Continuada del CAP de Xerta

El nostre sindicat considera que actualment no es compleixen els principis d’equitat, accessibilitat i equilibri territorial per a l’atenció urgent Els delegats i delegades de la UGT –sindicat majoritari- a la Junta de Personal d’Atenció Primària de Terres de l’Ebre de l’Institut Català de la Salut reivindiquen una vegada més la reobertura del Punt d’Atenció Continuada del CAP de Xerta, Continua llegint

El Sindicat d’Infermeria de la UGT de Catalunya considera insuficient el Reial Decret de prescripció infermera

Dilluns es va publicar al BOE el Reial Decret de prescripció infermera, que regula la dispensació de medicaments per part d’infermers i infermeres. A partir d’ara, aquests professionals