S’obre la mesa de negociació del conveni de la sanitat concertada

Ens han comunicat oficialment que ja està conformada la majoria plena per constituir i obrir la mesa de negociació del Conveni Col·lectiu de Treball dels Hospitals Aguts, Centres d’Atenció Primària, Centres Sociosanitaris i Centres de Salut Mental concertats amb el Servei Català de la Salut. La convocatòria és el proper dia 21de novembre. Fa un any que es va obrir Continua llegint

Ens oposem a l’avantprojecte de fórmules de gestió de l’assistència sanitària

La  UGT de Catalunya ha demanat al conseller de Sanitat, Antoni Comin, la retirada del “l’avantprojecte de llei de fórmules de gestió de l’assistència sanitària amb càrrec a fons públics”. Per al nostre sindicat, el text presentat representa la continuïtat de la fragmentació de la sanitat catalana.

Els serveis d’urgències dels hospitals de Catalunya, col·lapsats pel tancament de llits a l’estiu i la manca de personal

A l’Hospital del Vendrell el temps d’espera als passadissos supera en alguns casos les 24 hores — En hospitals com Vall d’Hebron el tancament de llits serà del 20% a l’estiu Es repeteix un any més el col·lapse habitual als serveis d’urgències dels hospitals de Catalunya. La situació empitjora de manera notable en aquells hospitals en zones turístiques que tanquen Continua llegint

La UGT denuncia un intent de privatització del servei de cuines hospitalàries a Barcelona

La Generalitat no ha convocat mai oposicions per a aquest col•lectiu d’ençà que va assumir les competències sanitàries La setmana passada, en el marc de la Mesa sectorial de l’ICS, el responsable de Recursos Humans ens va informar que tenien laintenció de treure un concurs global de gestió de les cuines de la zona de Barcelona. La proposta consistia a Continua llegint