La UGT denuncia que el departament de salut oblida les i els professionals de la sanitat privada

Hem sol·licitat una reunió amb la consellera Vergés per demanar-li que faci marxa enrere en aquest greuge cap als i les professionals que han estat en primera línia de la pandèmia

La UGT convoca concentracions davant els centres sanitaris per denunciar el classisme de les compensacions econòmiques del Govern per al personal del sistema públic de salut

La Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya convoca totes i tots els professionals de l’àmbit sanitari a manifestar-se aquest dilluns, 15 de juny, a les 12 hores, davant dels seus centres de treball per denunciar el classisme del sistema de compensació econòmica a les i els professionals del sistema púlbic de salut. La manera que el Departament Continua llegint

La FeSMC-UGT de Catalunya denuncia que el Departament de Salut no reconeix la tasca dels operadors i operadores del SEM durant la pandèmia

La FeSMC-UGT de Catalunya denuncia que des de fa temps reclamem que la figura del personal de les centrals de coordinació (CeCos) del SEM sigui reconeguda dins del Sistema d’Emergències Mèdiques com a plantilla pròpia, passant a formar part del personal d’emergències i no emmarcar-se en el sector del telemàrqueting com fins ara.

Els imports i criteris establerts per a la compensació econòmica al personal sanitari són injustos, classistes i sectaris

Des de la Secretaria de Sanitat de la UGT de Catalunya manifestem que la compensació econòmica anunciada avui per la Consellera de Salut és una decisió del Govern que no ha estat negociada amb els sindicats i de la que hem conegut els termes per la nota de premsa emesa pel Departament de Salut i pels mitjans de comunicació.