CTAC-Autònoms i Autònoms PIMEC demanen que s’ampliï de manera urgent la línia d’ajuts pels autònoms afectats per la Covid-19

Ambdues organitzacions representatives del Treball Autònom a Catalunya, qüestionen si el sistema de concurrència no competitiva és el millor dels criteris per atorgar els escassos recursos disponibles i lamenten que el canal per a la tramitació de les subvencions no hagi pogut donar resposta a l’allau de peticions.

CTAC Autònoms acusa d’incompetent el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública pel caos en la tramitació d’ajuts

Des de la CTAC-Autònoms, com organització representativa del Treball Autònom a Catalunya, titllem d’incompetent al Departament de Polítiques digitals i Administració Pública per no fer front a la tasca de reforç tecnològic de les sol·licituds de les ajudes per al col·lectiu d’autònoms i autònomes pel manteniment de l’activitat econòmica enfront la Covid-19, que estan passant per moments molt crítics i Continua llegint

La UGT i CCOO de Catalunya reclamem més recursos per ajudar el treball autònom afectat per les mesures de restricció aprovades pel Govern de la Generalitat

La CTAC-UGT de Catalunya sol·licita una reunió d’urgència del Consell Català del Treball Autònom

La CTAC-UGT de Catalunya sol·licita al Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya que convoqui una reunió d’urgència del Consell Català del Treball Autònom per tal de debatre i valorar com s’estipulen les ajudes de les treballadores i els treballadors autònoms que han hagut de tancar el seu negoci en aquests moments complexos.

CTAC-UGT de Catalunya exigeix al Govern de la Generalitat ajudes econòmiques per als autònoms i les autònomes que hauran de tancar la porta del seu negoci per una ordre administrativa

Des de CTAC-Autònoms volem manifestar que abans de res està la salut de la ciutadania i que si cal  limitar l’activitat de l’hostaleria al menjar per emportar i vetar l’ús de locals i terrasses per reduir la interacció social i evitar el pitjor dels escenaris davant la segona onada de la pandèmia, no entenem com s’adopten mesures de tancament sense posar sobre la taula Continua llegint