La CTAC – UGT de Catalunya denuncia que les plataformes d’economia col·laborativa utilitzen la ‘tarifa plana’ d’autònoms per contractar fraudulentament

La nostra organització calcula que uns 10.000 treballadors per compte propi a Catalunya són falsos autònoms El 67% dels autònoms només tenen un rendiment de les activitats econòmiques d’entre els 13.000 i els 15.000 euros  La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya), primera organització sindical d’autònoms al nostre país, ha valorat aquest matí en roda Continua llegint

Jornada sobre la llei de reformes urgents del treball autònom

La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya) organitza el proper 26 de gener una jornada per tractar totes les novetats i mesures per als treballadors i treballadores autònomes, que suposen un pas endavant per al col·lectiu, malgrat ser encara insuficients. La jornada tindrà lloc a la Sala d’Actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Continua llegint

La CTAC-Autònoms de la UGT participa demà en la Jornada Emprèn i Empresa de Palafrugell

La presidenta de la Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC-Autònoms de la UGT de Catalunya), Sandra Zapatero, en col·laboració amb la UGT Comarques Gironines, participa demà dimecres, 29 de novembre, en la Jornada Emprèn i Empresa adreçada als autònoms, empreses i persones emprenedores de Palafrugell (Baix Empordà), per donar-los a conèixer l’afectació de la nova llei de mesures urgents Continua llegint

CTAC-UGT valora positivament les millores que recull la nova llei del treball autònom, tot i que encara té mancances

La llei de reformes urgents del treball autònom ha fet un pas més en la seva tramitació. Ahir es va tancar la fase de Ponència al Congrés, on s’ha aconseguit una majoria suficient (PP, Ciutadans, PNB i PDeCAT) perquè s’aprovi el projecte de llei dijous vinent en la Comissió d’Ocupació. Després es remetrà al Senat perquè el ratifiqui i s’espera Continua llegint

Catalunya registra 1.309 treballadors autònoms més durant el mes de febrer

L’afiliació a la Seguretat Social en el RETA ha crescut en 5.559 actius durant el darrer any, un 1,03% La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC – UGT de Catalunya) valorem positivament l’increment del nombre d’autònoms durant el darrer mes. El mes de febrer ha deixat un increment de 1.309 treballadors per compte propi més que al mes anterior. Continua llegint