Prop de 130.000 autònoms i autònomes es beneficiaran des d’avui a Catalunya de la prestació extraordinària del cessament de l’activitat

Més de 129.300 autònoms i autònomes es beneficiaran des d’avui a Catalunya de la prestació extraodinària del cessament de l’activitat, l’únic mecanisme de protecció per als treballadors per compte propi, segons dades del Ministerior de Inclusión, Seguridad Social y Migraciones.

CTAC-UGT de Catalunya demanarà avui aclariments sobre la incompatibilitat per cobrar els ajuts per compensació de pèrdues al treball autònom

La CTAC-UGT de Catalunya ha estat convocada avui a les 16 hores a una reunió del Consell Català del Treball Autònom on la nostra organització demanarà que s’aclareixi el règim d’incompatibilitats entre la compensació de pèrdues per al treball autònom davant la crisi del Covid-19 i el cobrament de qualsevol ajut, prestació, subsidi, públics o privats.

CTAC-UGT de Catalunya proposa un nou sistema de cotització que permeti que els autònoms cotitzin en funció dels seus ingressos

La CTAC-UGT de Catalunya centra com a principal objectiu la implementació d’un nou sistema de cotització que vinculi les cotitzacions amb els ingressos reals dels afiliats del Règim Especial dels Treballadors Autònoms (RETA).

Informe ‘El treball en les plataformes digitals de repartiment’

La UGT ha presentat aquest matí a Barcelona l’informe ‘El treball en les plataformes digitals de repartiment’, elaborat pel servei d’Estudis de la UGT.