Sandra Zapatero, escollida presidenta de la CTAC-Autònoms UGT amb el 97,5% de vots

Aquest matí s’ha celebrat el IV Congrés de la Unió de Treballadors Autònoms de Catalunya – CTAC-Autònoms UGT, on s’han traçat els objectius per al proper mandat. Sandra Zapatero ha estat escollida presidenta de la comissió executiva CTAC-Autònoms UGT amb el 97,5% dels vots emesos.

CTAC-UGT de Catalunya denunciem que el treball autònom està creixent a través de la figura del fals autònom, amb gairebé 3.000 noves altes durant el 2020

Les dades de l’EPA referents al quart trimestre de 2020 i que vam conèixer ahir evidencien la destrucció de llocs de treball per compte d’altri.

CTAC-Autònoms i Autònoms PIMEC demanen que s’ampliï de manera urgent la línia d’ajuts pels autònoms afectats per la Covid-19

Ambdues organitzacions representatives del Treball Autònom a Catalunya, qüestionen si el sistema de concurrència no competitiva és el millor dels criteris per atorgar els escassos recursos disponibles i lamenten que el canal per a la tramitació de les subvencions no hagi pogut donar resposta a l’allau de peticions.

CTAC Autònoms acusa d’incompetent el Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública pel caos en la tramitació d’ajuts

Des de la CTAC-Autònoms, com organització representativa del Treball Autònom a Catalunya, titllem d’incompetent al Departament de Polítiques digitals i Administració Pública per no fer front a la tasca de reforç tecnològic de les sol·licituds de les ajudes per al col·lectiu d’autònoms i autònomes pel manteniment de l’activitat econòmica enfront la Covid-19, que estan passant per moments molt crítics i Continua llegint