Seguiment del 68% a la vaga parcial del Parc Salut Mar

A l’Hospital de l’Esperança ha estat del 72% i a l’’Hospital del Mar del 65% — Aquesta tarda, nova vaga de dues hores

El 68% de la plantilla del Parc Salut Mar ha fet vaga aquest matí de 9 a 11 hores, en la convocatòria dels sindicats per protestar contra l’ERO presentat per la direcció de l’ens sanitari. A l’Hospital de l’Esperança el seguiment ha estat del 72%, mentre que a l’Hospital del Mar ha estat del 65%.

La vaga parcial continuarà aquesta tarda de 15 a 17 hores, i dimecres 27 de juliol de 5.30 a 7.30 hores i de 21.30 a 23.30 hores.

Les negociacions entre la direcció i el comitè d’empresa han permès reduir el nombre de treballadors afectats, de 194 a 85, més de la meitat. Per aquesta raó, des de la UGT de Catalunya entenem que la part social ha posat tot de la seva part i que ara correspon a la direcció buscar altres fórmules per assolir la reducció pressupostària prevista, de 14,5 milions d’euros.

És per aquesta raó, que des de la UGT de Catalunya demanem a la direcció del Parc Salut Mar que aposti per la professionalitat de la plantilla i que retiri l’ERO presentat.