Seguiment massiu de la vaga indefinida de la plantilla de SEAT componentes

seat-ugtEls treballadors i les treballadores de Seat Componentes han seguit massivament la primera jornada de la vaga indefinida. Des del primer torn de matí fins al torn de tarda les màquines han estat aturades (el seguiment ha estat del 100%).

La direcció de l’empresa i les seccions sindicals de la UGT, CCOO i CGT de SEAT Componentes (antiga Gearbox) han mantingut avui una nova reunió de mediació on no s’ha arribat a cap acord. L’empresa ha ofert el mateix que anteriorment i manté que els trasllats forçosos de 50 treballadors a la fàbrica de SEAT a Martorell es faran efectius properament.

Cal recordar que la secció sindical de la UGT reivindica que davant les noves previsions no calen trasllats i reclama que en cas necessari es faci ús de la borsa d’hores acumulada, que actualment compta amb 140.000 hores en positiu, així com altres alternatives (festes, formació, etc).

La propera reunió s’ha convocat pel dilluns, 11 de gener, a les 9 hores. La producció continuarà aturada fins que s’arribi a un acord,continua la vaga indefinida.