Seminari d’educació cívica i electoral

L’Associació Observadors i Observadores per la Democràcia (ODEM), amb la col·laboració d’AMIC-UGT de Catalunya i l’Ajuntament de Barcelona, organitza el Seminari d’educació cívica i electoral.

El proper dilluns, 19 de novembre, de 17h a 20h a la Sala de les Columnes de la seu de la UGT de la Rambla de Santa Mònica, 10 de Barcelona.

La jornada té com a objectiu sensibilitzar la població estrangera en educació cívica i electoral de cara a les eleccions municipals del 2019 i, d’altra banda, al públic en general, ja que moltes persones desconeixen la manca de drets polítics que pateixen una part important dels veïns i veïnes a casa nostra.

En la taula rodona debatrem sobre les dificultats que tenen els estrangers que no pertanyen a la Unió Europea per accedir al cens electoral. Així mateix, ens referirem a les nacionalitats que tenen convenis de reciprocitat i podran votar l’any vinent.

La jornada constarà de tres taules: una institucional, una altra acadèmica i una altra d’entitats. Aquí podeu consultar el programa.

Més informació i inscripcions al correu amic@associacioamic.cat o al telèfon 93 304 68 41.