Seminari final del projecte europeu ‘Be Bop’

Negociació col.lectiva en les empreses multinacionals

El projecte «BE BOP», liderat per la CISL Lombardia, en col•laboració amb organitzacions sindicals italianes, franceses, espanyoles i romaneses, i amb el suport de la CES i d’IndustriAll, ha elaborat un programa de treball compartit i ja consolidat, a través d’accions sobre la informació, la consulta, i la participació dels treballadors, amb l’objectiu de millorar l’eficàcia i les capacitats dels comitès d’empresa europeus actuals i futurs.

En particular, el projecte BE BOP té per objectiu facilitar eines de caràcter operatiu i formar els delegats dels comitès d’empresa europeus perquè les puguin utilitzar en les seves activitats quotidianes i així aconseguir una autèntica solidaritat entre els treballadors de l’empresa, dels més propers als més allunyats de la casa mare.

El proper 24 de novembre a Milà una delegació de la UGT de Catalunya assistirà al seminari final del projecte, ones compartiran les conclusions del projecte i marcarem les línies del futur a seguir.

Més informació: http://www.projetbebop.eu/online/index.php/it//

Programa de la jornada: aquí