Sense acord a la mesa de negociació del lleure

lleureDemà continuen les aturades previstes

La mesa de conveni del sector de lleure s’ha reunit avui per continuar amb les negociacions del tercer conveni. L’objectiu per part dels sindicats era estudiar la proposta de la patronal per continuar negociant. L’anterior proposta era una congelació salarial al 2014 i al 2015 un augment del 0,5%. La proposta posada avui sobre l,a taula ha estat un augment al setembre del 2014 del 0,25% i altre increment del 0,25% al 2015.

La UGT de Catalunya considera inacceptable la proposta i per aquest motiu continuarà els propers dies amb la lluita al centres. Per això, el sector del lleure continuarà amb les aturades de 15 minuts previstes per demà, 13 febrer, en els centres de treball. Les aturades es duran a terme depenent de la jornada contractada i independentment de la categoria professional del treballador o treballadora, en les següents franges horàries:

· Contractes que abastin entre les 7.30 i les 9.30 del matí: l’aturada es realitzarà de les 8.15 a les 8.30 hores.

· Contractes que abastin entre les 9.30 i les 12.30 del matí: l’aturada es realitzarà de les 11.15 a les 11.30 hores.

· Contractes que abastin entre les 12.30 i les 15.00 de la tarda: l’aturada es realitzarà de les 13.15 a les 13.30 hores.

· Contractes que abastin entre les 15.00 i les 18.00 de la tarda: l’aturada es realitzarà de les 17.15 a les 17.30 hores.

· Contractes que abastin entre les 18.00 i les 20.00 de la tarda l’aturada es realitzarà de les 18.15 a les 18.30 hores.

· En els contractes que se solapin dos o més de les franges establertes, l’aturada es realitzarà durant la franja que ocupi més jornada.

El dia 20 de febrer s’ha convocat una concentració a la tarda a la Plaça de Sant Jaume. I si la patronal continua amb la seva actitud immobilista, el 6 de març es farà una vaga general del sector.