Sentència reconeix dret dels tècnics en cura auxiliar d’infermeria en votar en col·legi de tècnics

hosp-sant-pau

La decisió suposa un primer reconeixement de la categoria laboral per a 600 professionals de Sant Pau

La Secció Sindical de la UGT a l’Hospital de Sant Pau es felicita per la sentència del Jutjat Social 18 de Barcelona que reconeix el dret dels Tècnics en Cura Auxiliar d’Infermeria (TCAI) del centre a votar en el col·legi de tècnics en el procès d’eleccions sindicals. A l’Hospital de Sant Pau hi treballen més de 600 TCAI.

Aquesta és una vella reivindicació del nostre sindicat, perquè suposa un primer reconeixement de la categoria laboral del col·lectiu, que porta anys reivindicant un reconeixement de les funcions que desenvolupen diàriament, tant les que els són pròpies com les que realitzen per delegació dels infermers i les infermeres.

La UGT de Catalunya espera que la sentència que reconeix aquest dret dels TCAI a l’Hospital de Sant Pau serveixi de precedent i el col·lectiu pugui exercir el seu dret a vot en el co·legi de tècnics a la resta de centres sanitaris.