Setmana d’acció per l’abolició dels paradisos fiscals

Logo-e1489512205679La Plataforma per una Fiscalitat Justa, Oxfam Intermón, Attac i Global Alliance for Tax Justice convoquen unaconcentració el dilluns 3 d’abril a les 19h a la plaça Sant Jaume de Barcelona

Coincidint amb el primer aniversari de la publicació dels papers de Panamà, el proper 1 d’abril comença una setmana d’acció global per acabar amb els paradisos fiscals. A Catalunya, la Plataforma per una fiscalitat justa -que integra 26 organitzacions, entre elles la UGT de Catalunya- Oxfam Intermón, Attac i Global Alliance for Tax Justice convoquen una concentració dilluns 3 d’abril a les 19 hores a la plaça Sant Jaume de Barcelona, sota el lema “Acabem amb els paradisos fiscals”.

A més, dijous 6 d’abril a les 20 hores al Cinema Texas hi haurà un cine-fòrum amb la pel·lícula “Mama, ya sé donde está el dinero” i un debat posterior amb el director, Arturo Cisneros, i Miguel Ángel Mayo, coordinador del sindicat de tècnics d’Hisenda Gestha Catalunya