S’ha presentat l’estratègia d’inclusió i de reducció de les desigualtats socials a Barcelona 2017-2027

La UGT de Catalunya participa a l’estratègia compartida amb nou serveis

Avui s’ha presentat l’Estratègia d’Inclusió i de reducció de les desigualtats socials de Barcelona 2017-2027 que es concreta en 892 projectes i serveis que impacten en la reducció de les desigualtats socials de la ciutat de Barcelona, i en la que la UGT de Catalunya participem amb l’articulació de nou serveis que volen contribuir a assolir els objectius de l’estratègia.

L’Estratègia d’inclusió i reducció de les desigualtats socials de Barcelona 2017-2027 és el nou pla d’inclusió de la ciutat impulsat per l’Ajuntament de Barcelona en el marc de l’Acord Ciutadà per una Barcelona Inclusiva, on es pretén articular les actuacions d’inclusió social de l’Ajuntament de Barcelona i dels actors de la ciutat pels pròxims 10 anys en objectius compartits.

Amb aquesta signatura, la UGT de Catalunya tornem a reafirmar el nostre compromís amb la defensa dels drets de la ciutadania i per garantir la igualtat d’oportunitats per a tothom amb l’objectiu d’avançar en la construcció d’una Barcelona més inclusiva i igualitària.