Signat el manifest en defensa del Corredor del Mediterrani

DSC_0132_bEls secretaris generals de les quatre unions territorials de la UGT del Mediterrani (Carmen Castilla, secretària general UGT-Andalusia, Antonio Jiménez, secretari general UGT-Regió de Múrcia, Camil Ros, secretari general de la UGT de Catalunya i Ismael Sáez, secretari general UGT-País Valencià) han signat i presentat en roda de premsa el Manifest pel Corredor del Mediterrani.

El manifest defensa la importància d’aquesta xarxa viària per a potenciar el transport de mercaderies i de persones des d’Andalusia fins a Catalunya, amb projecció internacional. El Corredor Mediterrani és una urgència que condicionarà les possibilitats de creixement econòmic i social del àrea mediterrània de l’Estat i, per extensió, de la resta de l’Estat. Aquesta infraestructura, tan necessària com menystinguda pels poders i les administracions públiques -en especial pel govern central- constitueix un motor de creixement i consolidació social que ha d’assumir-se dins de les nostres reivindicacions, com un element substancial de la nostra acció sindical.

2 comentaris a “Signat el manifest en defensa del Corredor del Mediterrani

1. El Corredor Mediterrani, es una infraestructura capdal en tots els sentits, cal
    lluitar per tal d’aconseguir com mes aviat millor la seva realització.
    No badem i lluitem!

Montserrat Pumarola