Signatura de l’acord de col·laboració del Col·legi de Graduats Socials de Barcelona i la CTAC-UGT

signaturaLa CTAC-UGT i el col·legi de graduats socials de Barcelona uneixen forces per defensar els drets dels autònoms
La Confederació de Treballadors Autònoms de Catalunya (CTAC-UGT) ha signat un acord de col·laboració amb el Col·legi de Graduats Socials de Barcelona, pel qual la CTAC-UGT de Catalunya comptarà amb els serveis tècnics del Col·legi i aquest, amb els serveis que la CTAC-UGT pugui proporcionar en el seu àmbit d'especialització organitzativa en defensa  dels treballadors i les treballadores per compte propi.
Amb aquest acord, la CTAC-UGT de Catalunya vol defensar els drets dels graduats socials de la província, que majoritàriament exerceixen la seva activitat per compte propi, i que alhora assessoren un gran percentatge de Petites i Mitjanes Empreses, també gestionades majoritàriament per treballadors per compte propi.

Aquest acord arriba la setmana que entra en vigor de l'Estatut del Treball Autònom, que ha d'oferir una major seguretat jurídica i protecció social per al col·lectiu.

{mxc}