Signatura del conveni de col•laboració entre la UGT, CCOO i la Creu Roja al Vallès Occidental

creuEls sindicats recolliran aliments als centres de treball per a les famílies més afectades per la crisi

Demà dimarts, 30 d’abril, tindrà lloc la roda de premsa on es formalitzarà la signatura d’un conveni de col·laboració pioner al Vallès Occidental entre la UGT, CCOO i la Creu Roja.

L’actual crisi econòmica està portant moltes famílies i ciutadans a una situació desesperada, per això és necessari l’ajut i la solidaritat de la resta de la societat. En aquest sentit, els sindicats majoritaris inicien una col·laboració amb la Creu Roja per recollir productes de primera necessitat als centres de treball i aportar-los als bancs d’aliments de l’ONG.

L’acte de signatura del conveni tindrà lloc demà, a les 12.30 hores, a la Sala de Plens del Consell Comarcal del Vallès Occidental, amb la participació del president Provincial de la Creu Roja a Barcelona, Josep Quitet; el secretari comarcal de la UGT del Vallès Occidental, Josep Santcristòfol, i el secretari Comarcal de CCOO del Vallès Occidental,  Enrique Rodríguez.

Signatura conveni UGT, CCOO i Creu Roja Vallès Occidental

DIA: dimarts, 30 d’abril de 2013

HORA: 12.30 hores

LLOC: Sala de Plens del Consell Comarcal del Vallès Occidental (carretera N-150, km 15).