Sindicalistes solidaris organitza les jornades “Formagreb”

mans-solidariesLa Fundació Sindicalistes Solidaris, creada per la UGT de Catalunya, organitza per demà, 3 de novembre, les jornades “FORMAGREB”. Aquest projecte és internacional i es portarà a terme durant una setmana a Barcelona (del dia 2 de novembre fins el 8 del mateix mes).

L’objectiu d’aquestes jornades és formar a dones i joves líders sindicals del Marroc, Algèria i Tunísia. Durant aquesta setmana tots els participants dels països de la ribera del Mediterrani treballaran i reflexionaran sobre el treball digne, la negociació col·lectiva i la comunicació, dins d’una línia estratègica marcada per l’Organització Internacional del Treball i la Confederació Sindical Internacional.

La inauguració de la jornada tindrà lloc a partir de les 9 hores, a la Sala d’actes de la UGT de Catalunya, i intervindran:

• Afra Blanco, portaveu de l’Avalot – Joves de la UGT de Catalunya.
  • Alba Fité, responsable de l’àrea d’Igualtat i plena ciutadania.
  • Francisco Neira, director de la Fundació Josep Comaposada – Sindicalistes Solidaris.
  • Musthapha Ben Ahmed, coordinador del Programa FORMAGREB de la Unió General de Treballadors de Tunísia (UGTT).
  • Fadila Kedjour, coordinadora de FORMAGREB de la Unió General de Treballadors d’Algèria (UGTA).
  • El Karrin Larbi, coordinador de FORMAGREB de la Federació  Democràtica del Treball del Marroc (FDT).
Jornades “FORMAGREB”
DIA: 3 de novembre
LLOC: Sala d’actes de la UGT de Catalunya (Rambla de Santa Mònica, 10, Barcelona).
HORA: a les 9 hores.