Sindicats i patronals signen el 4t Acord Interprofessional de Catalunya 2015-2017

contract-300x240La UGT de Catalunya i CCOO de Catalunya, i les patronals Foment del Treball, PIMEC i FEPIME signen demà divendres, 27 de novembre, a les 12 hores, l’Acord Interprofessional de Catalunya 2015-2017. Els secretaris generals i presidents de les diferents organitzacions rubricaran el nou acord que, com els seus predecessors, actualitza i modernitza el Marc Català de Relacions Laborals per afavorir el manteniment i la creació d’ocupació de qualitat.

Consulteu el text definitiu de l’Acord Interprofessional de Catalunya 2015-2017

L’acte de signatura tindrà lloc a la seu del Tribunal Laboral de Catalunya i comptarà amb la participació de la presidenta de Fepime Catalunya, María Helena de Felipe; el secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya, Joan Carles Gallego; el president de Pimec, Josep González; el secretari General de la Unió General de Treballadors de Catalunya, Josep Maria Álvarez; i el president de Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà.