Sindicats i patronals signen un nou AIC per impulsar la concertació social i la negociació col·lectiva

aicLes organitzacions sindicals i empresarials de Catalunya han signat aquest matí el 4t Acord Interprofessional de Catalunya (AIC), que correspon al període 2015-2017. La voluntat de totes les entitats, amb aquest acord, és impulsar la concertació social i la negociació col·lectiva com a “mecanismes més idonis per assolir un sistema de relacions laborals flexible, equilibrat, permeable a les adaptacions necessàries en els sectors i les empreses, i la qualitat en l’ocupació”. Han rubricat l’acord a la seu del Tribunal Laboral de Catalunya (organisme que emana del primer dels AIC, el 1990), la presidenta de Fepime Catalunya, María Helena de Felipe; el president de Foment del Treball, Joaquim Gay de Montellà; el president de Pimec, Josep González; el secretari general de la Comissió Obrera Nacional de Catalunya (CCOO), Joan Carles Gallego; i el secretari general de la Unió General de Treballadors de Catalunya (UGT), Josep Maria Álvarez.

Llegiu el comunicat conjunt de les organitzacions signants del 4t Acord Interprofessional de Catalunya.