Somescola convoca una manifestació demà dissabte, a les 18 h, en suport al model actual de l’escola catalana

lot_somescolaDemà dissabte 14 de juny, la plataforma Somescola, de la qual la UGT de Catalunya forma part, organitza una manifestació lúdica-festiva per defensar el model educatiu català. Sota el lema “Per un país de tots, decidim escola catalana”, la mobilització vol donar suport al model actual d’escola que ha funcionat tan bé per a la cohesió social a Catalunya, així com a la comunitat educativa, i per rebutjar el model que ens vol imposar el govern del PP.

La manifestació sortirà a les 18 hores de Gran Via / Passeig de Sant Joan. Mitja hora abans, a les 17:30 hores, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, atendrà els mitjans de comunicació que ho desitgin en el punt de trobada del sindicat, a la Gran Via de Les Corts Catalanes amb Plaça Tetuan (costat mar / Llobregat). Després, formarà part de la capçalera de la manifestació finalitzarà al passeig Lluís Companys amb la lectura d’un manifest i diverses actuacions musicals de coneguts grups catalans.

Més informació a www.somescola.cat

Manifestació “Per un país de tots, decidim escola catalana”

DIA: dissabte, 14 de juny.
HORA i LLOC: 17:30 hores: decles Josep M. Àlvarez, Gran Via / Plaça Tetuan (costat mar / Llobregat). 18 hores: sortida manifestació des de Gran Via / Passeig de Sant Joan.