Stora Enso acomiada 6 treballadors de la planta de Castellbisbal

industria-paperLa direcció de la companyia s’acull a la reforma laboral i es nega a negociar amb el Comitè d’Empresa

La direcció d’Stora Enso Barcelona, dedicada a la fabricació de paper, ha comunicat avui l’acomiadament de 6 treballadors de la fàbrica de Castellbisbal (Vallès Occidental). Tanmateix, Stora Enso ha anuncia l’acomiadament via prejubilacions de 7 treballadors més, així com l’acomiadament de dos treballadors pertanyents a la societat Palwaste, S.L., empresa participada al 100% per Stora Enso Barcelona.

L’empresa aplica la nova reforma laboral i, es nega de forma reiterada i rotunda a negociar amb el Comitè d’Empresa (format per 4 membres de la UGT, 2 de CC.OO, 3 de la USO i 4 independents).

El Comitè d’Empresa denuncia l’actitud bel·ligerant de la direcció de l’empresa i la seva manca de voluntat negociadora, i ha decidit convocar una vaga a partir del proper dia 4 de maig, si no s’arriba a un acord de mediació abans.

La fàbrica d’Stora Enso a Castellbisbal té una plantilla de 260 treballadors i treballadores.