Suspesa la jornada de vaga per demà de la plantilla de Bacardi

MOLLET DEL VALLES 11 02 2016 EMPRESA BACARDI HOY SE REUNE SU COMITE Y LA DIRECCION Y SE ANUNCIAN MEDIDAS FOTO JOSEP GARCIA

La decisió d’aturar la vaga és per fer reconsiderar a la direcció de l’empresa la oferta econòmica que planteja als treballadors

El comitè d’empresa de Bacardi s’ha reunit avui amb la Inspecció de Treball de Barcelona i ha traslladat les peticions rebudes de l’assemblea de treballadors i treballadores.

L’objectiu del comitè d’empresa ha estat posar en coneixement de l’empresa el sentir dels treballadors i la gran distància que hi ha entre ambdues parts. Aquest exercici era totalment necessari per intentar que l’empresa canviï de postura davant de l’anunci d’acomiadaments improcedents. En les anteriors reunions ja va quedar clar i demostrat que es tracta del plantejament d’un ERO improcedent vinculat a la reforma laboral.

Per altra banda, s’ha decidit suspendre la jornada de vaga plantejada per demà com a gest de la plantilla per fer reconsiderar la millora del oferiment econòmic que tenim a dia d’avui damunt la taula per part de la direcció de l’empresa. Les properes accions es decidiran en els propers dies.