Tallers formatius de la Xarxa d’Agents Sindicals per a la Igualtat

tallerXaSI
Ja estan disponibles diferents tallers d’Igualtat i no discriminació per a les persones que estan o que volen exercir d’Agents Sindicals per a la Igualtat

Actualment, des de la Secretaria d’Igualtat i Polítiques Socials s’està donant una nova embranzida a la XASI per millorar la seva organització i potenciar una millor comunicació i intercanvi d’experiències.

Dins d’aquesta nova etapa, la formació dels seus integrants és fonamental per a facilitar una acció sindical més pròxima, dinàmica i amb una major sintonia amb les inquietuds de cada territori i sector. Per aquest motiu, s’han dissenyat diversos tallers adreçats a delegats i delegades de la UGT que estan o estaran exercint d’Agents Sindicals per a la Igualtat.

Els tallers, tenen una duració de quatre hores i es centren en aspectes fonamentals de promoció de la igualtat i no discriminació dins de l’empresa. Específicament, es podem dividir en tres temàtiques principals:

• Plans d’igualtat a les empreses
  • Protocols d’assetjament sexual i assetjament per raó de sexe
  • Plans d’acollida de persones nouvingudes a les empreses

Qualsevol persona delegada que estigui interessada en aquest tallers ha d’adreçar-se a la seva Federació o Unió.