Tancada de delegats de la UGT i CCOO a l’església del Pi de Barcelona i concentració davant de Foment del Treball

7 d'octubre dia del treball digneEl 7 d’octubre, Jornada Mundial pel Treball Digne, per reivindicar treball i pensions dignes i el desbloqueig dels convenis

El 7 d’octubre la Confederació Sindical Internacional (CSI) convoca cada any la Jornada Mundial pel Treball Digne. Enguany, a Catalunya, se celebra sota el lema “Treball i Pensions Dignes. Serveis Públics Universals”.

Diferents accions reivindicatives configuren aquesta jornada que començarà el proper diumenge, 6 d’octubre, amb una tancada de delegats i delegades de la UGT i CCOO de Catalunya d’empreses i sectors amb conflictes laborals, que tindrà lloc a partir de les 22 hores a l’Església del Pi de Barcelona. També participaran en la tancada membres dels col•lectius de joves d’ambdós sindicats.

Aquesta tancada durarà fins al matí del dilluns, 7 d’octubre, i els delegats i delegades que es trobin a l’Església del Pi es desplaçaran a la seu de Foment del Treball, on a les 11 hores està convocada una concentració per reclamar a l’empresariat català condicions laborals dignes, el manteniment dels llocs de treball i el desbloqueig de la negociació col•lectiva. Allà confluiran amb altres delegats i delegades.

El secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, i el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, assistiran al moment de la tancada de diumenge i participaran en la concentració de dilluns.

Tancada a l’Església del Pi

DIA: diumenge, 6 d’octubre de 2013

HORA: 22 hores

LLOC: Església del Pi (Plaça del Pi, Barcelona).

Concentració Jornada Mundial pel Treball Digne

DIA: dilluns, 7 d’octubre de 2013

HORA: 11 hores

LLOC: davant de Foment del Treball (Via Laietana, 32, Barcelona).