Tancada de delegats de UGT i CCOO del metall a la Comissió Negociadora del Conveni del metall de Barcelona

metallUs informem que els representants de la Federació del Metall, Construcció i Afins (MCA) de la UGT de Catalunya i de la Federació d’Indústria de CCOO de Catalunya a la Comissió Negociadora del Conveni del metall de Barcelona s’acaben de tancar a la seu de la Unió Patronal Metal·lúrgica (c. d’Anselm Clavé, 2) per exigir el desbloqueig de la negociació dels increments salarials i la revisió salarial pendent en el sector del metall de la província de Barcelona. CCOO i UGT han pres aquesta decisió davant l’actitud immobilista que ha tornat a demostrar la patronal metal·lúrgica barcelonina en la reunió d’aquesta tarda, on ni tan sols han mantingut el posicionament que van tenir en la darrera trobada. Avui han proposat pagar els endarreriments en quatre anys, però mantenint les taules salarials del 2012 fins al gener del 2015.