Temporada turística a Girona: 10 nous hotels, 305.000 pernoctacions més i només 757 nous contractes

turisme
La UGT de les Comarques Gironines denuncia que, malgrat la recuperació del sector i dels beneficis, els empresaris no contracten personal

Aquest matí la UGT de les Comarques Gironines ha fet una roda de premsa per valorar l’ocupació turística durant l’estiu a la demarcació.

La primera conclusió és que es recupera la temporada turística, perquè augmenta el nombre d’establiments hotelers i el nombre de pernoctacions. Però, en canvi, no es recupera la contractació de personal. Per tant, recuperació del sector turístic ¿per a qui?

Icona de fitxer Informe: Valoració de l’ocupació turística a Comarques Gironines

Les dades són tan esfereïdores com que de l’agost del 2010 a l’agost del 2011 han augmentat 10 establiments hotelers i 305.137 pernoctacions, però només hi ha hagut 757 persones més contractades en tota la demarcació.

Des de la UGT de les Comarques Gironines denunciem que els treballadors i les treballadores del sector continuen pagant els plats trencats de la crisi, mentre algú es queda els beneficis i la nostra possible recuperació de contractes nous. Ara més que mai ens convé reivindicar un treball digne en el sector si el que volem és l’excel·lència turística a les nostres comarques .

En aquest enllaç trobareu l’informe que s’ha presentat aquest matí.