Treballadors de l’Hospital de Granollers i altres entitats es manifesten per la sanitat pública

ENGANTXINA_MANI_14A_B_

Els treballadors i les treballadores de l’Hospital de Granollers i altres entitats civils de la comarca –UGT Vallès Oriental, entitats veïnals, professionals d’altres hospitals i centres de primària, etc.- es manifestaran avui pel centre de Granollers sota el lema “En defensa de la sanitat pública. Prou retallades”.

Aquesta manifestació vol denunciar la situació que es viu a la comarca des de l’anunci de les retallades en els serveis públics. Els treballadors volen conscienciar la població que aquestes retallades no només suposen menys plantilla –ja s’han deixat de renovar contractes- si no també un important retall de serveis sanitaris a la ciutadania en una comarca que des de fa temps pateix un dèficit sanitari històric, sobretot després que el 2005 es tanqués la Policlínica Vallés. De fet, el Vallès Oriental se situa entre les 10 comarques amb un ràtio llit/habitant més baixa.

La manifestació sortirà a les 18 hores de l’Hospital de Granollers i finalitzarà a la plaça de la Porxada, on es llegirà un manifest en contra de les retallades a la sanitat pública.

Manifestació Granollers ‘En defensa de la Sanitat Pública’

DIA: Dimecres, 11 de maig de 2011.
HORA: A partir de les 18 hores.
LLOC: De l’Hospital de Granollers a la Plaça de la Porxada.