Treballadors de “Cárnicas Vilaró” es tanquen a Mollerussa per exigir la continuïtat de la plantilla

vilaro-mani
La UGT de Catalunya tem que la direcció de traeixi els 58 treballadors que queden a la fàbrica lleidatana

Els membres del comitè d’Empresa d’Industrias Cárnicas Vilaró del centre de Mollerussa -en la seva totalitat de la UGT de Catalunya-, i tots aquells treballadors que es vulguin sumar, es tancaran a partir del proper dilluns, 24 de gener, a les 10 h. a les instal·lacions de l’escorxador de Mollerussa indefinidament per advertir la direcció de l’empresa que no permetran que es vengui la planta lleidatana sense la subrogació de la plantilla.

Des del passat mes d’agost, la plantilla de l’escorxador està afectada per un ERE temporal, amb suspensió de treball i sou, que havia de durar fins el proper mes d’abril. No obstant això, la UGT creu que la direcció de Cánicas Vilaró està intentant vendre les instal·lacions a un possible comprador, però sense tenir en compte els 58 treballadors que encara hi estan treballant. El nostre sindicat denuncia que, per aquest motiu, les negociacions s’estan duent a terme d’esquenes al comitè d’empresa.

El nostre sindicat exigeix a la direcció que expliqui quins són els plans per a la planta a Mollerussa i el futur dels seus treballadors i treballadores.