Treballadors de TUSGSAL, acompanyats de Josep M. Àlvarez, es concentraran a paritr de les 9:15 h a Sant Jaume per obtenir una resposta de Xavier Trias

tusgsal-maniEls treballadors de TUSGSAL s’han mobilitzat al llarg de tota la nit per exigir explicacions

en el concurs per a la concessió del servei de NitBus, on l’oferta de l’empresa -la millor proposta econòmica i la inclusió d’uns terrenys per a cotxeres a Sant Adrià del Besòs- ha estat rebutjada. Les mobilitzacions han estat un èxit a causa de la indignació de la plantilla.
Els treballadors i les treballadores marxen en aquests moments cap a la plaça Sant Jaume, on està previst que hi arribin sobre les 9:15 del matí, a l’espera que l’alcalde de la ciutat i president de l’Àrea Metropolitana de Barcelona, Xavier Trias, els rebi. Els acompanyarà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez.
Els treballadors i les treballadores de TUSGSAL VOLEM SABER quines raons porten a expulsar del concurs per a la concessió del servei del NitBus sense haver valorat la nostra oferta:
–       Una empresa d’economia social, fundada el 1985 i amb seu a Badalona.
–       Una empresa que porta oferint el servei de NitBus des de 1991 sense cap incidència.
–       Una empresa que obté uns alts nivells de satisfacció dels seus usuaris i usuàries.
–       Una empresa capaç de fer la millor proposta econòmica, que comportarà un estalvi als ciutadans en l’ús d’aquest servei.
–       Una empresa que aporta un pla de millora al concurs com és el de la inclusió d’uns terrenys per a cotxeres a Sant Adrià del Besòs.
–       Una empresa amb una plantilla de 167 treballadors per al servei de NitBus (un total de 780 treballadors i treballadores a totes les línies)