Tres treballadores de la cuina de la residència militar de Pedralbes no cobren des de fa 4 mesos com a represàlia de l’empresa

pedralbes
Global Food Management no els abona la nòmina des que les treballadores van denunciar l’empresa per exigir el cobrament d’hores extraordinàries

La UGT de Catalunya denuncia que tres treballadores de la cuina, la cafeteria i el menjador de la Residència Militar Logística Pedralbes porten quatre mesos sense cobrar com a represàlia de l’empresa per haver-la denunciat. L’empresa que gestiona el servei és Global Food Management, ubicada a Màlaga, i el nostre sindicat té constància que és solvent, de manera que no existeix cap justificació per a la situació de patiment, necessitat i risc social que està provocant a la plantilla.

Les tres treballadores –les úniques amb contracte fix de la plantilla- van denunciar l’empresa al maig per exigir el pagament de les hores extres realitzades. Des de llavors, l’empresa no els ha pagat el salari.

El nostre sindicat ha interposat una demanda davant el jutjat i també davant la Inspecció de Treball. També ha fet arribar la situació de les treballadores al Govern Militar.

Demà dimarts, 30 de setembre, s’ha convocat una concentració de protesta a les 10 hores davant de la Residència Militar d’Oficials (Avinguda Diagonal, 666, Barcelona).