Tret de sortida de la ILP per dació en pagament, la paralització dels desnomanets i el lloguer social

La Comissió Promotora de la iniciativa legislativa popular per la dació en pagament, la paralització dels desnonaments i el lloguer social ha ofert una roda de premsa aquest matí per anunciar l’inici de la recollida de signatures necessàries per presentar la proposta de llei al Congrés dels Diputats. A partir de dilluns, 23 d’abril, els plecs de signatures estaran distribuïts per tot l’Estat i la ciutadania podrà donar el seu suport a la ILP.

Entre 2007 i 2011, a l’Estat espanyol s’han produït 350.000 execucions hipotecàries, el 18,8% a Catalunya.

En aquest enllaç trobareu una fotografia de la roda de premsa d’aquest matí, en la qual han participat (d’esquerra a dreta): Josep M. Àlvarez, secretari general de la UGT de Catalunya; Joan Carles Gallego secretari general de CCOO de Catalunya; Àngels Guiteras, presidenta de la Taula d’Entitats del Tercer Sector Social de Catalunya; Vanesa Valiño, Observatori DESC; Ada Colau, Plataforma d’Afectats per les Hipoteques; Joan Martínez, president de la CONFAVC, i Matías, un afectat per execució hipotecària:

I en aquest altre enllaç trobareu el dossier de premsa amb tota la informació de la ILP.

Demà dijous, 19 d’abril, la Comissió Promotora oferirà una roda de premsa de presentació de la ILP a Madrid, a les 11.30 hores a l’Ateneo (Prado, 21).