Tugores i Germà Bel participen en la jornada de debat sobre societat del benestar i serveis públics

santa-tecla
L’alcaldessa Núria Marín clausurarà la matinal que organitza demà la UGT de L’Hospitalet a la Biblioteca Tecla Sala

La UGT de L’Hospitalet de Llobregat organitza demà dijous, 10 de febrer, a la Sala d’Actes de la Biblioteca Tecla Sala, la matinal “Societat del Benestar = Serveis Públics de Qualitat”, una jornada de debat sobre com la crisi econòmica i les polítiques liberals estan afeblint l’Estat del Benestar i la funció pública que el fan sostenible.

La jornada s’iniciarà a les 10.30 hores amb les intervencions de Joan Barrachina, secretari local de la UGT de L’Hospitalet; Miguel Àngel Alvarado, responsable de la Federació de Serveis Públics de la UGT a la ciutat, i Montse Romero, secretària  de Coordinació Sectorial de la Federació de Serveis Públics de la UGT de Catalunya.
A continuació tindrà lloc la taula de debat, moderada pel periodista Pep Cabanyol i que comptarà amb les exposicions de Joan Tugores i Germà Bel, catedràtics d’Economia de la Universitat de Barcelona. Tant els assistents com representants sindicals de diferents sectors de la funció pública (sanitat, serveis a la comunitat, administració local) intervindran per plantejar preguntes als ponents.

Cap a les 13 hores està prevista la cloenda, a càrrec d’Encarna Fernández, secretària general de la Federació de Serveis Públics de la UGT  de Catalunya, i de Núria Marín, alcaldessa de L’Hospitalet de Llobregat.

Jornada “Societat del Benestar = Serveis Públics de Qualitat”

DIA
: 10 de febrer de 2011
HORA: a partir de les 10.30 hores
LLOC: Sala d’Actes de la Biblioteca Tecla Sala (av. de Josep Tarradellas, 44, L’Hospitalet de Llobregat).