UGT aconsegueix la totalitat del comitè d’empresa d’Adolfo Domínguez a Barcelona

A partir d’ara els nou delegats tenen el repte de reconduir les relacions amb la direcció de l’empresa i canviar les pràctiques antisindicals que s’han produït en els darrers quatre anys

La UGT de Catalunya ha guanyat les eleccions sindicals celebrades a la xarxa de botigues de la marca Adolfo Domínguez a Barcelona. Si bé el nostre sindicat ja tenia la majoria de l’anterior comitè d’empresa, format per 7 delegats de la UGT de Catalunya i 2 de CCOO, ara els 9 delegats són de la nostra organització.

A partir d’ara els nou delegats de la UGT de Catalunya tenen el repte de reconduir les relacions amb la direcció de l’empresa i canviar les pràctiques antisindicals que s’han produït en els darrers quatre anys, com l’acomiadament d’una delegada del nostre sindicat -reconegut per un Jutjat com a improcedent- o l’assetjament i les amenaces directes que en aquests últims mesos han rebut els treballadors i les treballadores que formaven part de les candidatures de la UGT.

Des de la Federació de Comerç, Hostaleria, Turisme i Joc de la UGT de Catalunya volem manifestar el nostre absolut rebuig a aquestes pràctiques i instem la direcció d’Adolfo Domínguez a què recapaciti i sigui un model d’empresa no tan sols en l’àmbit comercial, sinó també en l’àmbit de les relacions laborals.

A la xarxa de botigues d’Adolfo Domínguez a Barcelona hi treballen 122 persones.