UGT aconsegueix que l’empresa AISMAN readmeti la delegada acomiadada

neteja-edificis.jpg
La treballadora, dedicada a serveis de neteja als Laboratoris Lacer de Cerdanyola del Vallèsva ser acomiadada al dia següent de ser escollida delegada LOLS pel nostre sindicat

Després de les actuacions jurídiques i les mobilitzacions de la UGT de Catalunya, l’empresa de neteja Aisman ha comunicat la readmissió de la treballadora Isabel Dos Santos, que va ser acomiadada el passat mes de febrer després de ser escollida delegada LOLS pel nostre sindicat.

L’empresa ha comunicat la seva incorporació a un centre de treball a Badalona, en el Cap La Riera, el proper dia 6 d’abril i amb les mateixes condicions laborals que tenia fins araLa readmissió es ratificarà en el Departament de Treball el dia 13 d’abril, en el procediment de demanda d’impugnació d’acomiadament.

Per tant, el nostre sindicat desconvoca les concentracions previstes per avui davant de l’Hospital Municipal de Badalona, el dia 9 d’abril davant de la Clínia del Carme i el dia 13 d’abril davant de les oficines d’Aisman a Barcelona.

La treballadora acomiadada té 50 anys, portava 12 a l’empresa i treballava en la neteja dels Laboratoris Lacer de Cerdanyola del Vallès. La UGT va comunicar a la direcció de l’empresa el dia 17 de febrer que l’havia escollit delegada LOSL, i el dia 18 de febrer va ser acomiadada, sota l’argument que havia conclòs el servei que ella feia.