UGT adverteix a la patronal escorxadors d’aus i conells que no signarà cap pèrdua poder adquisitiu

carnesseria
Patronal i sindicats es tornaran a trobar en una nova reunió de mediació convocada per al 18 de gener

Patronal i sindicats tornaran a reunir-se el proper 18 de gener per prosseguir amb la mediació pel bloqueig patronal en les negociacions del conveni estatal sectoral d’Escorxadors d’Aus i Conills. A Catalunya, uns 9.000 treballadors i treballadores estan afectats per aquest conveni.

Tot i que la reunió celebrada ahir, 26 de desembre, la representació empresarial no va moure del seu posicionament de manera substancial, si va manifestar la seva voluntat de seguir negociant i emprar totes les possibilitats per arribar a un acord.

La Federació d’Indústria i Treballadors Agraris de la UGT i la Federació Agroalimentària van tornar a deixar clar a la reunió que en cap cas se signarà un conveni col·lectiu que comporti una pèrdua de poder adquisitiu i que lesioni greument els drets i els interessos dels treballadors i les treballadores del sector.