UGT adverteix que no permetrà que la venda de PRINTER comporti la pèrdua de llocs de treball

lithography
L’empresa Printer Indústria Gràfica, de San Vicenç dels Horts, ha comunicat avui la seva venda a un altre dels grans grups de la indústrica gràfica, Impresia Ibérica, propietari, entre altres, de Rotocayfo i Cayfosa, situades a Santa Perpètua de la Mogoda.

Des de la UGT de Catalunya volem manifestar la nostra preocupació perquè aquest canvi de propietat no comporti la pèrdua de llocs de treball.

Durant molts anys, Printer ha estat al capdavant del sector gràfic del nostre país en la impressió de llibres, revistes i catàlegs de gran qualitat. No podem, doncs, permetre que els quasi 400 professionals que hi treballen de forma directa, i tots aquells que ho fan indirectament, vegin en perill els seus llocs de treball.

Ara s’inicia un procés d’adequació a la nova realitat que, des de la UGT de Catalunya, vigilarem que sigui un projecte viable i estable de futur. No estem disposats a permetre el desmantellament de l’empresa i la pèrdua d’un equip de professionals tan qualificats com els de la plantilla de Printer.