UGT alerta d’un possible ERO encobert al Parc Científic de Barcelona

parc-cientific
El nostre sindicat denuncia que la Generalitat atempta contra la recerca i la innovació del teixit productiu català

La UGT de Catalunya denuncia que la Generalitat de Catalunya ha imposat al Patronat del Parc Científic de Barcelona un pla d’ajust que, de moment, suposa l’acomiadament de 12 treballadors i la reducció de jornada de dos més, amb l’agreujant que alguns dels treballadors afectats tenen 56 anys i altres sumen 10 o més anys d’antiguitat a l’empresa.

Tenint en compte que la plantilla del Parc Científic de Barcelona és de 200 treballadors i treballadores, i que és possible que el pla d’ajust no s’acabi aquí, des de la UGT ens temem que es tracti d’un Expedient de Regulació d’Ocupació encobert.

La UGT de Catalunya considera que és un atac a la recerca i a la innovació del teixit productiu català ja que l’activitat del Parc Científic de Barcelona és totalment sostenible econòmicament i carreguen la inversió de la seva infraestructura als treballadors i les treballadores.