UGT apel·la a la unitat sindical per defensar els interessos de tots els treballadors de la sanitat

Davant l’anunci de la convocatòria d’una vaga de metges la setmana vinent, la UGT de Catalunya apel·la a la unitat sindical per defensar els interessos de tots els treballadors i les treballadores del sector de la sanitat, així com els de la ciutadania que també està patint les retallades pressupostàries.

Des del nostre sindicat entenem la reacció de Metges de Catalunya i, fins i tot, restem oberts a sumar-nos a la seva convocatòria. Però considerem que en una situació tan crítica com l’actual, en què ens juguem el nostre model de sistema sanitari públic, no podem caure en el parany del Departament de Salut que vol dividir els treballadors i les treballadores del sector. I continuarem defensant més que mai la unitat d’acció que hem mantingut fins ara, tant a les taules de negociació com al carrer, per lluitar pels drets de tots els i les professionals, sense prioritzar els interessos de cap col·lectiu.

En aquesta línia, us recordem que el proper dimecres, 9 de novembre, tots els sindicats amb representació a la taula de negociació de l’ICS tenim convocada una concentració de protesta a les 11 hores davant del Parlament de Catalunya.