UGT, CCOO i USOC expliquen les reivindicacions sindicals per a les mobilitzacions del 6 d’abril

cat-socialJosep M. Àlvarez, Joan Carles Gallego i Maria Recuero oferiran una roda de premsa demà dijous, 3 d’abril, a les 10 hores, a la seu de la UGT de Catalunya

La UGT, CCOO i USO, amb el suport d’altres entitats socials, han convocat manifestacions i concentracions a tot l’Estat el proper 3 d’abril contra les polítiques d’austeritat i retallades imposades a Europa i per exigir un canvi de rumb a partir de les properes eleccions al Parlament Europeu.

Aquestes mobilitzacions s’emmarquen en la convocatòria de la Confederació Europea de Sindicats (CES), que culminarà el dia 4 d’abril amb una euromanifestació a Brussel·les en la qual participaran més de vint sindicats de diferents països. Els sindicats europeus considerem que, per sortir de la crisi, cal prendre una nova direcció per estabilitzar la situació econòmica i crear llocs de treball de qualitat en una Europa més social.

A Catalunya s’han convocat manifestacions a Barcelona i Girona el proper diumenge, 6 d’abril, en el marc de la campanya Per una Catalunya Social i sota el lema “Defensem els nostres drets”.

Demà dijous, 3 d’abril, a les 10 hores, els sindicats oferirem una roda de premsa per explicar aquesta convocatòria de manifestació i les nostres reivindicacions. Intervindran el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez; el secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego, i la secretària general de la USOC, Maria Recuero.

Roda de premsa: manifestacions 6 d’abril

DIA: dijous, 3 d’abril de 2014

HORA: 10 hores

LLOC: seu de la UGT de Catalunya (Rambla del Raval, 29-35, 6a planta, Barcelona).