UGT, CCOO, la Plataforma 2015 y más i ATTAC llencen una campanya per a una fiscalitat justa

ser-ric
UGT, CCOO, la Plataforma 2015 y más i ATTAC han impulsat la Campanya per establir a la Unió Europea i en el seu defecte als països integrats en la zona euro, un Impost sobre totes les Transaccions Financeres especulatives i per la eliminació dels paradisos fiscals.  L’objectiu és  pressionar, des de la societat, per una sortida de la crisi que no paguem els de sempre, que vagi dirigida als veritables causants de l’atur i la precarietat i al seu torn doti dels ingressos públics suficients que evitin les retallades socials del nostre precari Estat del Benestar. Instem als Parlaments Autonòmics, Diputacions Provincials i ajuntaments a aprovar mocions a favor d’un Impost a les Transaccions Financeres (ITF) i el seu trasllat al Govern i Parlament espanyols i al Parlament Europeu.

En conseqüència, les organitzacions impulsores instem a totes les organitzacions de la societat civil així com a la ciutadania a fer força social a través de les seves adhesions a la campanya.

Web de la campanya i on es pot signar: