UGT celebra que la CCMA hagi aturat l’externalització del departament comercial de TV3

tv3La UGT de Catalunya celebra que el Consell de Govern de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) hagi decidit detenir el procés d’externalització de la gestió de la publicitat de Televisió de Catalunya, i que els treballadors dels Departament Comercial no es vegin afectats.

Des del nostre sindicat sempre hem rebutjat i considerat un error la decisió de la CCMA i del Parlament de Catalunya de privatitzar el Departament Comercial de TV3, perquè suposaria l’afebliment de la televisió pública del país. La gestió de la publicitat, una de les principals fonts d’ingressos de la televisió, és estratègica i ha d’estar integrada en el propi ens. És inversemblant que es pugui concedir la gestió a un grup empresarial privat amb possible incompatibilitat d’interessos.

Sens dubte, la paralització d’aquest procés de privatització ha estat possible per la pressió política i la mobilització social permanent dels treballadors i les treballadores de TV3.