UGT commemora dilluns el 125è aniversari del sindicat amb la plantada d’una olivera al Parc de la Ciutadella

tots contra feixismeEl 12 d’agost de 1888 es fa fundar la UGT a la ciutat de Barcelona. Dilluns volem commemorar aquell moment històric amb un acte que consistirà en la plantada d’una olivera al Parc de la Ciutadella, com a símbol de l’arrelament del sindicat i dels treballadors i les treballadores a la nostra terra, del seu compromís, del seu esforç i la seva lluita generadora de fruits. Al costat de l’olivera es col·locarà una pedra amb una inscripció commemorativa d’aquests 125 anys d’història.

Ens trobarem a les 10 hores a l’entrada del Parc de la Ciutadella per l’Avinguda del Marquès de l’Argentera. Des d’allà marxarem fins al lloc concret de la plantada, davant de l’Hivernacle, i a les 10.30 hores tindrà lloc l’acte. Després de la plantada de l’olivera i del descobriment de la placa commemorativa, un jove afiliat que fa anys aquell dia llegirà un manifest, i el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, dirigirà unes paraules.

Acte de commemoració del 125è aniversari de la UGT

DIA: dilluns, 12 d’agost de 2013

HORA: 10 hores

LLOC: entrada al Parc de la Ciutadella (Avinguda del Marquès de l’Argentera, Barcelona).