UGT considera que el nou ERO a Delphi es producte de la mala gestió de la multinacional

delphiLa secció sindical de la UGT de Catalunya a Delphi (Sant Cugat del Vallès) considera que la multinacional no ha fet la seva feina i ara vol fer pagar la seva mala gestió a la plantilla amb un ERO per acomiadar 171 treballadors i treballadores.

Només així es pot entendre que durant anys no hagin estat capaços d’aconseguir pràcticament ni un sol client, mentre que la plantilla (fins i tot juntament amb la direcció local) hem hagut d’afrontar situacions difícils al llarg del temps, negociant amb mesures de tot tipus. Però la multinacional no ha sabut o no ha volgut utilitzar aquestes eines per aconseguir clients i apostar per la planta de Sant Cugat.

Tot i així, des de la secció sindical de la UGT lluitarem i farem propostes per intentar minimitzar al màxim les conseqüències d’aquest ERO, entre d’altres l’aplicació de l’acord de 2011 que va impulsar el nostre sindicat perquè en situacions com l’actual les condicions fossin les millors possibles, amb mesures com prejubilacions i indemnitzacions de 65 dies per any.

Dilluns vinent està convocada la primera reunió de consultes de l’ERO.