UGT considera que en cap moment no s’ha pogut demostrar que l’ERO a Sant Pau és necessari

hosp-sant-pau

Afectarà 1.397 treballadors durant 15 dies fins a finals de 2012

El Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat ha acceptat l’Expedient de Regulació d’Ocupació temporal presentat per la direcció de l’Hospital de Sant Pau.

Aquest ERO temporal afectarà 1.397 treballadors durant 15 dies, des d’avui fins al 31 de desembre de 2012. El departament d’Empresa i Ocupació, per tant, ha rebutjat la proposta inicial de la direcció del centre, que situava el temps de suspensió fins a 15 mesos per a 63 treballadors.

Per a la UGT de Catalunya, en cap moment ha quedat demostrat que aquest Expedient és necessari. De fet la mateixa resolució de l’ERO diu que “l’empresa no ha aportat en cap moment el contracte programa del 2011 amb el que es pugui determinar quins són els serveis i les activitats que deixaran de fer-se, i per tant és impossible determinar en quins serveis s’ha de produir una major disminució de la producció”.

Demà, el Comitè d’Empresa es reunirà a primera hora per fer una primera valoració de l’ERO presentat. A les 14 hores se celebrarà al saló d’actes del centre una assemblea informativa de treballadors i treballadores.