UGT convoca concentració davant del Banco Caixa Geral per l’externalització de part dels serveis

caixageral
La mesura suposarà una retallada del 35% de la plantilla de les seves oficines de Barcelona, a més de la pèrdua de drets laborals

Banco Caixa Geral, pertanyent a la Caixa Geral de Depósitos de Portugal -entitat participada majoritàriament per l’Estat portugués-, ha comunicat avui l’excisió de la unitat de negoci corresponent a l’administració de finques, que serà traspassada el proper dia 16 de setembre a l’empresa SOLGUES GPI, SL.

Des de la UGT de Catalunya entenem que aquesta mesura suposa una nova retallada encoberta de la plantilla, ja que es pretén desvincular part del negoci a través d’una transmissió que genera incertesa: es realitza a través d’una societat de dubtosa solvència i creada en el mes de juliol amb un capital únic de 3.000 euros.

A més, en cap cas es garanteix amb aquesta operació el manteniment de tots els llocs de treball, com tampoc les condicions laborals ja consolidades a l’entitat financera i al conveni col·lectiu del sector.

Els treballadors afectats (unitat d’administració de finques) són 18 d’una plantilla total de l’entitat a la província de Barcelona de 59 persones.

Per això, el nostre sindicat ha convocat una concentració de treballadors el proper dimecres, 15 de setembre, a les 13.30 hores, davant de les oficines del carrer de Mallorca, 201-203, de Barcelona.

Concentració treballadors Banco Caixa Geral
DIA:
dimecres, 15 de setembre de 2010 HORA: 13.30 hores. LLOC: oficina c. de Mallorca, 201-203, Barcelona.