UGT convoca vaga a Nissan per al 23 i 30 de gener, coincidint amb els dissabtes productius

nissan1.jpg
El nostre sindicat veu incoherent que l’empresa  augmenti la jornada individual quan té un ERO temporal que es nega a retirar

Aquesta tarda ha tingut lloc una reunió de mediació a Nissan que ha acabat sense acord. La UGT de Catalunya acusa la direcció de l’empresa d’haver convocat dos dissabtes productius -23 i 30 de gener- adduint una punta de treballl pel llançament de la furgoneta NV200 i del Modelyear del 2010, i pels endarreriments productius al model Primastar.

El nostre sindicat, juntament amb els altres sindicats presents a l’empresa, ha convocat dues jornades de vaga coincidint amb aquests dissabtes productius: 23 i 30 de gener.

La UGT de Catalunya considera del tot incoherent i incomprensible que la direcció de Nissan plantegi aquesta mesura quan té sobre la taula un ERO temporal que es nega a retirar i quan existeix un bossa de més de 500 treballadors acollits a mesures de retorn.
{mxc}