UGT de Catalunya organitza la primera assemblea de la regió metropolitana

ugt-chinos
400 delegats i delegades participaran a l’acte, que clausurarà el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez

La UGT de Catalunya organitza demà dimecres, 14 d’abril, a partir de les 10 hores, la Primera Assemblea de la Regió Metropolitana, en la que participaran uns 400 delegats i delegades. A l’acte es presentarà la nova estructura territorial (conformada per L’Hospitalet de Llobregat, Barcelonès Nord, Baix Llobregat, Vallès Occidental, Vallès Oriental i Maresme) i les línies d’actuació per als propers anys. A més, els delegats i delegades hauran de ratificar l’equip de treball que estarà al capdavant de la nova estructura.

A les 11 hores, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, atendrà els mitjans de comunicació assistens.

Està previst que cap a les 12 hores Josep M. Àlvarez faci la seva intervenció de cloenda de l’assemblea.

L’assemblea és oberta als mitjans de comunicació. La intervenció de Josep M. Àlvarez es retransmetrà en directe per Canal UGT (www.ugt.cat i www.canalugt.tv).

Assemblea de la Regió Metropolitana de la UGT de Catalunya

DIA: dimecres, 14 d’abril de 2010

HORA: a partir de les 10 hores. A les 11 hores, Josep M. Àlvarez atendrà els mitjans de comunicació presents.

LLOC: Auditori de l’ONCE (Gran Via, 400, Barcelona).