UGT de Catalunya registrarà 150.000 signatures de la ILP per la dació en pagament

L’Oficina del Cens Electoral ja ha validat 614.246 signatures i la Comissió Promotora de la ILP espera arribar al milió

L’Oficina del Cens Electoral ha comunicat avui a la Comissió Promotora de la ILP per la dació en pagament que ja ha validat 614.246 del total de 627.075 signatures presentades fins al dia d’avui. Tenint en compte que el termini finalitza el 25 de gener de 2013, la Comissió Promotora està convençuda que assolirà el milió de signatures. Recordem que són necessàries 500.000 signatures per presentar una iniciativa legislativa popular al Congrés dels Diputats.

Les organitzacions que conformem la Comissió Promotora (UGT de Catalunya, CCCO, CONFAVC, Observatori DESC, la PAH i la Taula del Tercer Sector) considerem que davant l’èxit aclaparador de la ILP el Govern i la comissió negociadora del PP i el PSOE han d’escoltar el clamor ciutadà i procedir immediatament a reformar la legislació hipotecària amb l’objectiu de regular la dació en pagament retroactiva, paralitzar els desnonaments i promoure el lloguer social.

Demà divendres, 16 de novembre, a les 12 hores, el secretari general de la UGT de Catalunya, Josep M. Àlvarez, registrarà a la Delegació Provincial a Barcelona de l’Oficina del Cens Electoral les 150.000 signatures que ha recollit la nostra organització fins al moment.

Lliurament signatures ILP dació en pagament

DIA: divendres, 16 de novembre de 2012
HORA: 12 hores
LLOC: Delegació Provincial a Barcelona de l’Oficina del Cens Electoral (Via Laietana, 8, Barcelona).