UGT de Catalunya valora positivament l’ampliació de les freqüències de trens a l’aeroport

renfe-rodalies.jpg
A la matinada del proper dissabte dia 6 al 7 la Generalitat amplia les freqüències dels primers trens a l’Aeroport

/div>

Gràcies a la UGT de Catalunya que ha reivindicat l’ampliació d’aquests horaris en benefici dels treballadors i dels passatgers, els primers trens arribaran a la estació de l’Aeroport a les 5:30 hores per millorar la qualitat i laccessibilitat dels treballadors i treballadores, mentre esperem l’arribada del metro.

La UGT de Catalunya ha reivindicat àmpliament aquesta millora. Des de la constitució de la taula de l’Aeroport i fins i tot abans, el nostre sindicat ha reclamat aquesta ampliació. Des de la UGT entenem que perque els treballadors i les treballadores facin servir els transport públic se’ls ha de facilitar els mitjans necessaris i adequats.

El passat més de febrer, el nostre sindicat va elaborar un full de ruta de millores de les prestacions dels serveis de rodalies Renfe que ara gestiona la Generalitat, en aquestes millores ja demanàvem aquesta ampliació dels horaris a l’Aeroport, entre d’altres.

La millora de qualitat de vida  i de l’accés al lloc de feina és una de les prioritats del nostre sindicat, i especialment dels nostres treballadors i treballadores a l’Aeroport, que no només ha de ser una porta a Europa, sinó també un exemple de les millors condicions dels seus treballadors que sempre hem defensat des de la UGT.

És per tot això que la nostra organització lluita i continua lluitant perque aquest sigui només un petit pas endavant a totes i cadascuna de les nostres  propostes de millora per les rodalies Renfe i per a tots els nostres treballadors arreu del país.