UGT demana al govern central que deixi de jugar amb la formació de les persones desocupades i d’atacar el català

L’Estat ha bloquejat els 191 milions d’euros que deu al SOC si els cursos per a aturats no són exclusivament en castellà

La UGT de Catalunya exigeix al Govern central que pagui els 191 milions d’euros que deu al Servei Català d’Ocupació aquest 2012, i que avui hem conegut que té bloquejats si els cursos per a aturats no es realitzen exclusivament en castellà.

El nostre sindicat considera una greu irresponsabilitat que el Govern del PP es dediqui a atiar l’enfrontament entre Catalunya i la resta de l’Estat en lloc de preocupar-se de la reactivació econòmica i la creació d’ocupació, i jugar amb la formació per a les persones desocupades en un moment en què 800.000 catalans i catalanes no tenen feina.

La UGT de Catalunya recorda al Govern de l’Estat que la Generalitat no està vulnerant cap llei i li demana que deixi d’atacar l’ús del català al nostre país i d’impedir la formació en llengua catalana.