UGT demana al President Mas que expliqui quin model de serveis públics vol per al futur

sociosanitari
El Govern fa anuncis diaris respecte al model de serveis públics que vol per a Catalunya en funció de l’auditori  que té davant

Avui, tot i estar immersos encara en un dur procés de retallades que molts dubtem que possibilitin una sortida ràpida i eficaç de la crisi que estem patint, Artur Mas ha tornat a carregar contra el model de serveis públics català. El President de la Generalitat ha plantejat la possibilitat d’obrir els serveis públics de Catalunya a la gestió privada -exceptuant els de seguretat-, com si la sola menció de “la gestió privada” fos la via de solució per millorar l’eficiència dels serveis públics catalans.

La ciutadania no vol sentir a parlar de vendre el seu patrimoni a corporacions. El que els catalans i les catalanes demanen al Govern és que mantingui els nivells de prestació dels seus serveis i ajusti els seus costos a unes necessitats financeres sorgides de cop i volta; com si ningú, ni Govern ni oposició, les hagués  pogut anticipar.

La UGT de Catalunya no pot acceptar que ningú pretengui fer negocis privats amb la gestió de serveis públics; en tot cas, si els gestors públics no són els més indicats, el Govern té en les seves mans substituir-los per d’altres millors i més eficients, ja que es tracta de càrrecs de confiança.

Els empleats i empleades públics catalans portem dos anys sacrificant-nos per garantir la continuïtat dels serveis públics catalans; com a mínim aquesta és la versió que fins ara ha donat el Govern de la Generalitat.

El president Mas no para de generar malestar a la societat i al conjunt dels empleats públics amb les seves ocurrències setmanals, i des del nostre sindicat li demanem que deixi de crear incerteses i expliqui quin és el model de serveis públics català que vol deixar a les properes generacions: un model sanejat i eficient o un model de serveis precaritzats i privats.