UGT demana la urgent intervenció de la Generalitat i de l’Ajuntament en la gestió del Gran Teatre del Liceu

La UGT de Catalunya denuncia que, mentre el Gremi d’Hotels preveu un nou rècord de turistes per aquest mes de setembre, la direcció del Gran Teatre del Liceu envia els seus treballadors i treballadores a un ERO temporal ja que és incapaç d’oferir una oferta musical atractiva ni per als ciutadans i les ciutadanes de Barcelona ni per als milers de turistes que tenen previst visitar-nos durant aquest mes.

Des del nostre sindicat entenem que, amb mesures com aquestes, que es preveu que es repeteixin, el Liceu renuncia a continuar sent un teatre de primera línia mundial ja que, entre altres motius, els seus cossos artístics no tindran activitat durant alguns mesos a l’any.

Per aquest motiu, la UGT de Catalunya demana la urgent intervenció de la Generalitat de Catalunya i de l’Ajuntament de Barcelona en la gestió del Gran Teatre del Liceu, buscant noves alternatives i propostes que garanteixin la continuïtat de la programació del Teatre i la feina dels seus trebalaldors i treballadores, al mateix temps que enriqueixen l’oferta cultural que ofereix la ciutat de Barcelona.