UGT demana que es prenguin les màximes mesures de seguretat en l’empresa on divendres va morir un treballador

12-0241La UGT lamenta l’accident laboral que ha provocat la mort d’un treballador del centre de treball de Sant Joan les Fonts (La Garrotxa) de l’empresa CTC Externalización SL a les comarques Gironines.

L’accident es va produir aquest divendres quan el treballador netejava una màquina de triturar paper, quan aquesta màquina es va engegar de sobte, per causes que encara es desconeixen.

Des de FITAG UGT de les Comarques Gironines lamentem aquest trist accident i expressem a la seva família i companys de treball el nostre més sentit condol.

Així mateix, des de la FITAG UGT de Comarques Gironines sol·licitem que amb les conclusions de la investigació que s’ha endegat per part de l’Adminsitració per esclarir-ne les causes es prenguin les mesures perquè els treballadors i les treballadores tinguin les màximes mesures de seguretat en el seu lloc de treball.